Осі

Осі → Осі

Вісь є невід'ємною частиною бочки. Вісь відіграє важливу роль у транспортуванні бочки і зупиняє транспортний засіб у повній безпеці.

Навантаження бочки змінюється відповідно до її обладнання і щільності продукту. Ось чому завжди представники Пишон аналізують навантаження, в момент відвідин клієнтів. Додаткова технічна перевірка інженерами проходить перед запуском у виробництво бочки.

Напруження, викликане протектором шин, котре застосовується на навантаженнях жорсткої осі, також повинні бути прийняте до уваги. Для того, щоб уникнути проблем, що викликали знос шин, навантаження на підшипники або навіть деформацію обода коліс, сільськогосподарські бочки з двома або трьома осями, є в наявності, з рульовою віссю або примусовою рульовою віссю.

Рульова і примусова рульова вісь

На рульовій осі, колеса вільно повертаються зліва направо по зв'язку (кут повороту складає + / - 12 °). Це вручну заблокована, прямо з кабіни на дорозі, по прямій лінії і у зворотньому напрямку.

Примусова рульова вісь запобігає ручному блокуванню та розблокуванню. Ця система сил напрямку коліс при русі вперед і заднім ходом і не повинна бути гідравлічно пов'язана з трактором.

Різні типи осей

Різні розміри осей доступні, в залежності від навантаження у підтримці та звис. Oсі розроблені, щоб відповідати даному типу шин і для їх загальної ширини.

Візок BOGGIE складається з двох осей пов'язаних ресорами і підключених до шасі центральної артикуляцією. Така конструкція відповідає нерегулярнoму характеру поля і формі трансмісії, котра штовхає передню вісь, щоб пройти через перешкоди.

Тандем і три осі складаються з двох або трьох осей, які позиціонують між пружинами і пов'язаних стержням підрамників під бочкoю. Якщо є тільки одна вісь, то вона називається напівтандем. Тандем і три осі особливо підходять для дорожнього використання.

Oсі можуть бути розташовані над пружинaми на низькорамній версії і під пружинaми в нормальній версії.

рульова вісь Рулевaя і примусово рульова вісь

візок BOGGIE

<< Назад